Obserwatorzy

MOICH PASJI KILKA

czwartek, 24 marca 2016

MOJA LALECZKA FLEUR

Dzisiaj chciałabym pochwalić się moją piękną laleczką bjd. Jestem jej właścicielką już jakiś czas, ale ciągle nie mogę się nią nacieszyć i wydaje mi się, że widzę ją pierwszy raz. Jest przepiękna i jest wykonana prawie w skali 1:12. Jest doskonała :)
Wykonała ją fantastyczna artystka - Pani Tatiana. Blog, na którym znalazłam to maleńkie cudo znajduje się tutaj: Laleczka Fleur Rosen Garden
A oto i moja Fleur w naszym ogrodzie:







Twarz tej lalki jest kolejnym dziełem sztuki :)

4 komentarze:

  1. A gorgeous doll beautifully displayed among the flowers.
    Enjoy making her beautiful cloths.
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, w laleczkach można się zakochać, wiem coś o tym;-) to teraz czas na ubranka? hobby niestety kosztowne, ale jakie fajne :-)
    Wesołych i spokojnych Świat Wielkiej Nocy!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę cudownych Świąt Wielkanocnych.
      A laleczki faktycznie potrafią wciągnąć ;-)

      Usuń