Obserwatorzy

MOICH PASJI KILKA

środa, 16 marca 2016

POWRÓT Z PRZYTUPEM :)

Witam po tak długiej przerwie.
Wiem ile czasu mnie nie było. Przepraszam ...
Tak się wszystko poukładało, że ciągły "niedoczas" mi na to nie pozwalał.
W dalszym ciągu bardzo mi doskwiera, ale postaram się dokonać tu małej rewolucji, bo nie próżnowałam podczas mojej nieobecności i myślę, że znajdzie się kilka rzeczy, aby się pochwalić lub pokazać. Jeżeli nie rewolucja, to miejmy nadzieję, że może bodaj jakaś ewolucja.
Chciałabym wzbogacić bloga o kilka moich innych pasji i uporządkować to troszkę. Zobaczymy ...
Mam ogromną nadzieję, że się uda.
Nie w temacie nadchodzących świąt, ale na dowód, że miniaturki nie zniknęły z mojego życia:



Zapowiedź bloga, który również był od dawna moim marzeniem poniżej
Hobbystyczna hodowla ptaków egzotycznych Akaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz