Obserwatorzy

MOICH PASJI KILKA

poniedziałek, 28 lutego 2011

DZISIAJ KUCHNIA

Długo nie pisałam, ale każdą wolną chwilę przeznaczam na remont domku a że pracy przede mną dużo...
Dzisiaj kuchnia...
Tak wyglądała...
A tak wygląda dzisiaj, mam nadzieję, że widać różnicę.

Jak widać tapeta - to tapeta, tyle, że pasek ozdobny, natomiast podłoga to...
też pasek ozdobny tapety. Docelowo miał mieć zastosowanie jako podłoga na dolnym przedpokoju, ale zachwycił mnie już przy zakupie a po położeniu na przedpokoju już nie miałam wątpliwości, że jeszcze gdzieś musi być. Najbardziej pasował mi do kuchni a naprawdę w realu jest jeszcze ładniej niż na zdjęciu.
Kominek wyczyściłam i odmalowałam, dodałam kilka tapetowych kafelków, ale dodałam też haczyki z drucika i trochę niżej z zapięć od stanika. Będzie bardziej praktyczny.

Żyrandol jest z zestawu, jako jedyny w miarę oryginalny, ponieważ dostałam tylko trzy kabelki i tyle kloszy. Dwa kabelki poszły do łazienki, a tu w miarę oryginalnie, pomalowałam go tylko lakierem do paznokci w 2 odcieniach niebieskiego i srebrnym. Pozostałe klosze znajdą zapewne zastosowanie gdzieś w domku. Wygląda tak ...

A tak wygląda całość przy próbie oświetlenia:


jestem zadowolona. Myślę, że z mebelkami osiągnę oczekiwany efekt, ale okaże się za jakiś czas, ponieważ w planach mam dorobić we wszystkich mebelkach otwierane drzwiczki i szuflady a posiadacze Del Prado wiedzą, że w zestawie kuchennym ich nie ma (tzn. są przyklejone na stałe). Do tego czyszczenie, malowanie a czasem i klejenie. To do pracy ...

2 komentarze:

  1. No pięknie! Świetny pomysł z tymi tapetami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebelki na pewno dużo zyskają po renowacji,
    i klosz bardzo mi się podoba,
    niestety, na razie nie mam pojęcia o robieniu oświetlenia...

    OdpowiedzUsuń